Kreativ inredning

Klickade mig in på bloggen kreativ inredning i kväll och fann en oas av inredningsinspiration. På sistone har jag gått mycket i inredningstankar eftersom jag planerar att flytta ut i egen lägenhet i sommar/slutet av sommaren och därför klickade jag mig entusiastiskt in utan att tveka. Såg mycket jag gillade, men inlägget om modestilleben tog snabbt upp all min uppmärksamhet.

Jag tycker att det är otroligt vackert att använda mode till inredning. Jag är kanske inte tjejen som slänger upp hela sin skosamling på skrivbordet, men mycket väl ett vackert par.

Kreativ inredning hade tagit upp the Coveteur, vilka verkar vara grymma på just modestilleben.




Såg för övrigt ett reportage om Elsa Billgren för inte så länge sedan, och hon har tydligen hela sin lägenhet full av klänningar som hänger lite här och där. Och varför inte? Vackra plagg är värda att visas upp. Ett par vackra klackar på skrivbordet, eller en vacker klänning som hänger över garderobsdörren.

Nog är det väl bättre att ett vackert plagg eller en vacker accessoar får luftas och suga åt sig lite dagsljus ute i lägenheten i stället för att trängas i garderoben?

Kommentarer
Postat av: elon

Tänkte klaga över faktumet att du inte gjort nå inlägg på ett tag. Men samma är det väl för mig så x)

2012-04-16 @ 09:42:13
URL: http://elonslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback